Žákovská knížka

Úvod > > Akce MŠ > Školka v přírodě

Školka v přírodě

Vážení rodiče,

Děkujeme, že jse s námi Vaše děti pustili ma školku v přírodě. Náš pobyt se odehrává na horské chatě Lesanka na Mariánské.

Máme za sebou první den školky v přírodě.

Vše se odehrává za pomoci Pipi Dlouhé punčochy, kterou děti důvěrně znají.

Po příjezdu, jsme se ubytovali. Děti se rozdělily do pokojů dle svého přání a ke své spokojenosti.

Dopoledne jsem si hráli, poznávali prostředí a v 11.30 hodin jsme měli oběd.

Po krátkém odpočinku jsme vyrazili na louku. Klouzali jsme se na bobech a postavili pevnost.

Po svačince jsme začali vyrábět překvapení pro maminky a tatínky.

Hráli jsme hry a řádili ve společenské místnosti, později na pokojích. Po večeři chtěli všichni spinkat. To jsme s potěšením přijali, ale když jsme se umyli, oblékli do postýlek na spinkání - jako když střelí do vrabců - všichni ožili.

Brzy se vše uklidnilo a po 20té hodině spali ti nejmenší a ostatní usínají také.

Možno volat na telefon Zichová : 607 567 217, Eliášová :606 384 575.

Druhý den školandy

Naše dobrodružství s Pipi je báječné. Ostrov Kurekuredutů nás každý den vítá s novým překvapením.

Dnes svítilo sluníčko. Sníh nám mizí před očima, ale do konce týdne jistě vydrží.

Vše probíhá bez obtíží. Děti jsou šťastné a nechceme to zakřiknout, zdravé a spokojené. Všichni jsou stateční a věříme, že i dnes se usínání obejde bez slziček.

Třetí den školandy

Tak máme za sebou větší polovinu pobytu. Kritický den je pryč.

Počasí dnes opět pracovalo pro nás. Přituhlo, takže sníh nebyl mokrý a my si dopoledne venku užívali dvě hodiny. Na svahu nás čekal vymodelovaný sněhový dinosaurus a světe div se, záchod ze sněhu. Co si lidi nevymyslí a ze sněhu nevytvoří.

Dnes nás navštívila paní ředitelka Mgr. Jana Vlková. Přivezla nám dobroty a rychlé špunty. Ty si necháme na zítřejší maškarní. Také jsme dostali svítící tyčinky a hned je použili na večerní stezce odvahy. Vše je v pořádku a slzy stále nebyly.

Čtvrtý den školandy

Další den je za námi. Dokončili jsme dárek pro rodiče. Mnohokrát jsme sjeli na bobech kopec a opět ho vyšlapali nahoru. Počasí nám přeje. Sníh je zmrzlý, netaje. Děti si venku užívali. Většina dětí přestává kašlat a smrkat. Horský vzduch je pro nás očistný.

Odpoledne vypuknul dlouho očekávaný maškarní ples. Objevili se mezi námi rytíři, piráti, princezny, spiderman, kouzelník, Pipi Dlouhé punčochy.

Soutěžili jsme, tančili a mlsali samé dobroty. Po maškarním jsme děti opět vykoupali a začalo balení. Srovnané věci ve skříni, pod tlakem dětí v pěkném pracovním systému se začaly sumnout do kufrů. Vše se podařilo a přišla poslední noc. Někdo se domů těší, jiným se moc nechce. Stačilo by maminku pomazlit a zase se vrátit na hory.

Poslední den

Dopoledne nám přineslo poslední úkol. Musíme si namalovat hrnečky na cestu domů z ostrova Kurekuredutů. Takové krásné rnečky doma nikdo memá.

No a nyní naposledy na kopec. Nahoru, dolů, nahoru, dolů. Stále dokola.

Poslední oběd a přesun věcí na společenskou místnost. Přichází rozloučení a zakončení našeho pobytu na ostrově krále Efraima Dlouhého punčochy. Naše loď Hopetosa je připravena a my musíme domů. Každý si odnáší diplom, medaili a odměnu. Přichází čas na dětské šampaňské, přiťuknutí a čekání na rodiče.

Za rok zase ahoj na horské chatě Lesanka. Zde se o nás paní Ing. Černá se svým personálem luxusně starala. Děkujeme!